dimarts, 16 de març de 2010

La nevada a BDN

El dilluns 8 de març va nevar a Badalona (cosa molt estranya), va ser una nevada molt potent. No es va veure una nevada com aquesta des de l'any 1962. Jo crec que a la morera va ser on va nevar més (si no comptem Tiana es clar!).
A l'escola van ser molt amables i van deixar la porta oberta perquè la gent pogués entrar a jugar
amb la neu. Jo personalment m'ho vaig passar molt bé, però no us hauria agradat que la nevada dures un o dos dies més?
Bé, us deixo amb unes quates fotos de el dia de la nevada:


Ninot de neu de en Francesc


Ninot de neu dels meus cosins, la Marta i l'Adria


La sandra al pati de l'hort


La Cris, en Marc i la Laura al pati "reserva" dels petits


La Cris i en Pablo (no tinc ni idea de a quin pati estan...)


En Pablo fent un angel


En Dani B, en Marc i en Pablo a la pista


1 comentari:

  1. Quins records, la nevada! I tant que m'hagués agradat que la nevada hagués durat més dies! Però a casa ben calenteta i no al cotxe parada al mig de la Ronda de Dalt o fent patinatge artístic amb els neumàtics!
    M'agraden molt les fotos que has penjat,eh! Fins la propera nevada...

    ResponElimina